Knitting while I wait (sashay ruffle scarf) 待ち時間は編み時間♪(ふりふりスカーフ)


This morning I spent almost two hours sitting at our local DMV (Department of Motor Vehicles) office waiting to get my driver's license renewed.  And this is what I did while I waited to keep myself busy.

今朝は朝一番で運転免許更新手続きをしてきました。手続き中の待ち時間は約2時間でしたが、今朝はその時間にこれだけ編めました(上の写真)。



If you are interested in how to knit this scarf, check out my earlier post here.  This is a really easy project that doesn't require much concentration, so it's perfect to bring along to your DMV office! lol

このふりふりスカーフ、とても簡単で集中力もいらないので、運転免許更新時の待ち時間にはぴったり(笑)。作りかたについては過去ログをご覧下さい→☆



For me, waiting isn't bad at all as long as I can keep my hands busy :) In fact, knitting at DMV was actually fun! 

私の場合、編み物さえあれば待ち時間は苦になりません。むしろ嬉しいくらい?


***Love, Amy***



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails