Linen wreath at our front door  リネンのリース

 

 We have a new handmade wreath at our front door. 
 
我が家の玄関に新しいリースを飾りました。
 
 

 
I made this one by wrapping the linen strips and lace trims around the wreath.
 
リネンを細くカットしてテープを作り、リースに巻きつけてみました。 レースも少し足してみました。



 

 
 To prettify the wreath, I made this flower corsage with  linen strips and trims with wood bead stitched in the middle.
 
リネンとレースだけでは物足りなかったので、こんなコサージュもハンドメイドしてみました。 リネンやレースのハギレとウッドビーズで作ってみました。
 

 
Actually, before I placed this linen wreath, we had this spring-ish floral wreath hanging at our front door since this Easter... for over six months!  Well at least I removed the bunny in the middle after Easter (lol)!
 
実は・・・今年のイースター(4月)から半年以上、我が家の玄関にはこちらの派手なお花のリースを飾っていました。 このリースはイースター用にハンドメイドしたもので真ん中にはイースターのウサギさんもいたんですよ。(さすがにウサギは取り外しましたが・・・)。
 
 
Removed Easter bunny...
 
取り外されたウサギさん・・・。
 
 
 
I like the shabby look of this linen wreath. But I'm thinking... Do you think this wreath looks too summer-y to use in the month of September??  Well, maybe!
 
But I suppose it's okay, because we're still experiencing steamy autumn weather here in Southern California with temperature raising as high as 90F this weekend...
 
How does the weather look like in your area?  I hope you all have a beautiful weekend!
 
ナチュラルなリネンリースを玄関に飾ると良い感じです。ただ・・・このリースは9月に飾るには夏のイメージすぎるかしら?ということだけが心配です。
 
とはいえ、9月といってもまだまだ南カリフォルニアでは残暑が続いていて今週末も30℃以上まで気温が上昇するそうなのでまあこれも良しとします。笑。
 
では皆さんも良い週末をお過ごしくださいね。
 
Love, Amy
 
 
 
 


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails